Voor de Gebruiker & IT-Afdeling
WIJ BIEDEN UITGEBREIDE GARANTIE,
RUIL- EN REPARATIEDIENSTEN
Consumenten hebben met AppleCare een optionele uitgebreide garantie op Apple-producten en worden beschermd door de wettelijke garantie. Bij een zakelijke iPhone, iPad of Mac is dat heel anders. Daar is alleen de fabrieksgarantie van toepassing. CloudConnected biedt juist voor zakelijke gebruikers een aanvullende zakelijke garantie.
Verlengde Garantie
Er zijn twee verschillende aanvullende garanties. Het standaard garantiepakket verlengt de standaard Apple-garantie van één jaar tot drie jaar. Dit pakket dekt productie- en fabrieksfouten. Ook wordt het apparaat gratis opgehaald en, na reparatie, weer afgeleverd door de pakketdienst. Deze vorm komt het dichtst in de buurt van de AppleCare-standaard.
Dekking bij Schade
Daarnaast is er uitgebreide garantie, waarbij ook schade die medewerkers onbewust veroorzaken is gedekt. Denk aan val-, stoot- en waterschade. Het eigen risico voor een iPhone of iPad is slechts € 65,- ex btw, ongeacht wat het defect is. Een reparatie onder deze uitgebreide garantie kan één keer, gedurende de looptijd van de overeenkomst. Schade aan een Mac heeft een eigen risico van € 89,- ex btw per reparatie. Bij de uitgebreide garantie voor macOS zijn standaard twee schadegevallen inbegrepen.
Diagnose altijd gratis
Voor zakelijke gebruikers is niets frustrerender dan onverklaarbare klachten. Een helpdesk of IT-afdeling kan deze niet altijd makkelijk reproduceren. Ook daar komt aanvullende garantie goed van pas. Diagnosekosten zijn namelijk altijd gedekt. Zo is er geen belemmering om apparaten met een twijfelachtige werking te laten checken.
Service & Support
Naast AppleCare-producten voor deskundige technische ondersteuning en extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple bieden wij ook Apple Care Packs aan. Looptijden van 6 tot 60 maanden welke naadloos aansluit op uw afschrijvingstermijn. Wij bieden verlengde garantie & verlengde garantie inclusief schade dekking.